Vitinka pokrenula kampanju “Volim domaće”

Kupujmo domaće – koliko god ponavljali, nikako nije dovoljno. Jer, navike se teško i sporo mijenjaju i u užurbanom tempu kojim danas živimo, ne stižemo razmišljati pri svakoj kupovini, istraživati manje poznate proizvode ili tražiti deklaracije i barkod. A to je sada važnije, više nego ikad.
U situaciji koja nas je zadesila u posljednjih nekoliko mjeseci, pokazalo se koliko je bitno kupovati domaće. Ono što je postalo sasvim jasno jeste da između naših građana, potrošača i domaćih proizvođača postoji snažna međuzavisnost, jedni bez drugih ne možemo.

Domaći proizvodi su plod rada i zalaganja naših proizvođača, oni zapošljavaju naše porodice, komšije, prijatelje i poznanike. Kada kupujemo domaće, profit od prodaje tih proizvoda ostaje u našoj zemlji i investira se u dodatnu proizvodnju. Kada kupujemo domaće, pomažemo u izgradnji škola, vrtića, bolnica i puteva. „Htjeli smo ovom kampanjom da damo svoj doprinos u mijenjanju svijesti, u podsjećanju i napominjanju zašto je važno cijeniti domaće, kupovati domaće proizvode i usluge i godišnji odmor provesti u svojoj zemlji.
Sada je to važnije više nego ikada, a svako od nas pojedinačno može dati svoj doprinos domaćoj privredi kako bismo što brže i bezbolnije prebrodili krizu koja nas je zadesila. Taj doprinos je u momentu svake naše kupovine, kada biranjem domaćeg, biramo da nam svima bude bolje“ , naglasio je Mirko Savić, direktor marketinga kompanije Vitinka. Posebno je sada teško manjim proizvođačima, mnogi od njih možda neće ni uspjeti prebroditi ovaj period. Naša ideja i cilj jeste da im kroz snažnu komunikaciju pružimo podršku, koliko smo u mogućnosti, da skrenemo na njih pažnju i tako pomognemo jedni drugima. – dodaju iz Vitinke. Ono što je jako važno jeste da u svakom segmentu imamo domaće proizvode vrhunskog kvaliteta.
Nažalost, za mnoge od njih, većina potrošača nije ni čula. Razlog tome su snažne marketinške aktivnosti stranih brendova koji u pojedinačne kampanje ulažu budžete koje prevazilaze iznose koje naše veće kompanije izdvajaju za marketing na godišnjem nivou. Tako svake godine uvoz skoro svih vrsta proizvoda višestruko premašuje njihov izvoz. Nadamo se da ćemo iz ove situacije izaći pametniji, obazriviji i svjesniji cijele situacije i da je ovo možda prijelomni trenutak u mijenjanju razmišljanja i navika potrošača. Jer, pokazalo se, domaći proizvođači su naša snaga i sigurnost za dobra i loša vremena.
Naša država je snažna koliko su snažni naši domaći proizvođači.
(Tuzlanski.ba)