fbpx

Bez obzira gdje radimo i čime se bavimo, svi želimo pronaći načine kako biti produktivniji. No, ponekad to činimo na pogrešne načine.

Stvarno produktivni ljudi nisu fokusirani na stotinu stvari odjednom, a oni najproduktivniji reći će vam da je to potpuno pogrešan pristup obavljanju posla. Radite manje stvari, radite ih kvalitetno i učinite sve da si olakšate posao i radno okruženje učinite što ugodnijim.

Ovo su samo neke od sugestija.

1. Manje je više

Listu ćemo započeti malo kontraintuitivno jer prva od dvije stvari koje ćemo vam sugerirati možda će vam djelovati neobično u kontekstu teme o povećanju produktivnosti.

Why I Don't Do Client Work. The pros and cons of clients/customers | by Morr Meroz | The Startup | MediumDakle, prva stvar o kojoj biste trebali razmisliti je da svoju listu obaveza prepolovite.

Ideja radnog dana trebala bi biti ugurati što više posla u što manje vremena. No, zapitajte se, treba li vam uistinu svaki od 30 zadataka koji ste si natovarili? “Manje je više” je dobar pristup i omogućit će vam da odredite prioritete i obavite ono što je stvarno bitno.

2. Pauze

Druga stvar koja bi vam se mogla učiniti neobičnom je povezana s pauzama.

Glavobolje i iscrpljenost koje ponekad osjećate nakon višesatnog rada trebale bi biti znak za uzbunu.

Budući da vam je mozak potrošio glukozu, dajte si više vremena za odmor. Odite u šetnju, pojedite nešto ili meditirajte. Bilo što. Pauze nisu loša stvar. Vratit ćete se puni energije i spremni za posao.

3. Promijenite radno okruženje

Ako je vaš posao na bilo koji način povezan s kreativnošću, često mijenjanje radnog okruženja jednostavno je neizbježno.

Naravno, nositi kompletan ured sa sobom ni u kojem slučaju nije jednostavna stvar, ali u isto vrijeme, živimo u 2020. i vaš ured je vrlo često nešto što stane u vaš džep ili torbu.

(akta.ba)