fbpx

Treća po veličini svjetska pivarska kompanija Molson Coors u saradnji sa Centrom za razvoj karijere – CERK, organizuje po prvi put “Molson Coors Business Academy”, kao nadogradnju projekta Jelen i Ožujsko Business Case Challenge. U okviru Akademije koja počinje 20. novembra biće organizovana serija online predavanja, na kojima će domaći i strani predavači dijeliti svoja praktična i teorijska znanja o interesantnim business temama.

 Prva “Molson Coors Business Academy”: Radionice i predavanja o business temama

“Molson Coors Business Academy” je projekat namijenjen mladim i ambicioznim ljudima i studentima, koji žele proširiti svoje vidike i znanja, te čuti online predavanja iskusnih stručnjaka o marketingu, projektnom menadžmentu i razvoju ideje.

Sa višegodišnjim domaćim i međunarodnim iskustvom u poslovnom i akademskom svijetu, svoju priču i znanje će podijeliti: marketing menadžer Vladimir Rosić – trenutno odgovoran za brojne poznate brendove piva u BiH; viši asistent na ekonomskom fakultetu Anes Hrnjić – koji pored toga vodi najveći regionalni program za razvoj karijere mladih CEO; client experience menadžer Andrea Đerman –  čija su specijalnost media intelligence i social media analytics; Nikola Stokić – SAP konsultant u kompanijama Bosch i Lidl, te više asistentkinje na Fakultetu poslovne ekonomije Anja Rajak i Suzana Stevanović.

Akademija će se sastojati od predavanja i praktičnih radionica, a neke od tema koje će se obrađivati na radionicama su: “Kako reagovati na “novo normalno” u praksi”, „Put do uspjeha – kako razviti kreativnu ideju koristeći CANVAS model”, “Šta virtuelni svijet misli o vama”, “Upravljanje troškovima kao kamen temeljac svakog uspješnog poduhvata”.

Rok za prijave na prvu Akademiju je 20. novembar, dok svi timovi koji se prijave na Business Case Challenge do ovog datuma, automatski ostvaruju mogućnost učestvovanja i na online događaju. Prijaviti se mogu zainteresovani sa teritorije cijele Bosne i Hercegovine, slanjem kontakt podataka na email kontakt@cerk.info, a online predavanja će trajati od 20 do. 30. 11. u tri termina putem platforme Zoom.

Kompanija Molson Coors je pokazala da je moguće stvarati i biti kreativan i tokom izazovnih vremena, te pružila priliku svima da nauče vještine za realizaciju poslovne ideje iz snova i tako postanu najbolja verzija sebe.