Profesori s Ekonomije u Sarajevu podržali studente: Većina studenata je obrazovana i pametna

Kao jedan od nastavnika na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu iz prve ruke mogu potvrditi da je većina naših studenata vrlo obrazovana, pametna i vrijedna…
 Profesori s Ekonomije u Sarajevu podržali studente: Većina studenata je obrazovana i pametna
Nedavno su studenti Ekonomskog fakulteta u Sarajevu iznijeli probleme koje imaju u vezi s polaganjem ispita iz predmeta Računovodstvo, a jučer su se u javnosti pojavili mailovi koje su navodno studenti poslali profesoru Harisu Jahiću o pojašnjenju šta su parni, a šta neparni brojevi.
Navedeno je da su ti mailovi poslani zbog objave da će se ispit iz Računovodstva polagati u dvije grupe. To je značilo da su u jednoj bili studenti s parnim, a u drugoj studenti s neparnim brojevima.
Taj postupak je izgleda dodatno razljutio profesore koji predaju na Ekonomskom fakultetu te su se neki od njih odlučili javno zauzeti za svoje studente, piše Klix.ba.
Denis Berberović, profesor na katedri Marketinga na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu se oglasio na Facebooku tim povodom.
Kao jedan od nastavnika na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu iz prve ruke mogu potvrditi da je većina naših studenata vrlo obrazovana, pametna i vrijedna. Uživam raditi sa našim studentima. Po završetku studija, a neki i prije toga, odmah nalaze poslove na kojima vrlo brzo napreduju. Kažu da tržište prepoznaje kvalitet. Ima naravno izuzetaka i takve nažalost pojedine moje kolege profesori koriste da bi diskreditirali cijelu studentsku populaciju kao krajnje neobrazovanu (da ne znaju parne i neparne brojeve). A sve to u cilju vrlo lukavog opravdanja vlastitih nastavničkih nedostataka, a koje smo nedavno mogli vidjeti u javnosti, napisao je Berberović.
Kako je dalje naveo, kada su prije nekoliko dana, studenti Ekonomije najavili protest zbog prolaznosti na predmetu Računovodstvo, smatra da je simptomatična jučerašnja objava da ne znaju parne i neparne brojeve.
Sada na istom tom predmetu tvrde da su naši studenti krajnje neobrazovani, čak toliko da ne znaju parne i neparne brojeve. Da li je ikome čudno što je isti predmet u pitanju? Baš bih volio da dobijem uvid u te emailove koji šalju upit u vezi parnih i neparnih brojeva. Baš kao sto bih volio dobiti uvid u to kako je izračunata prolaznost od 54 posto. Dosta je više ispaštanja i studenata ali i korektnih nastavnika čija reputacija, zajedno sa reputacijom fakulteta, je ugrožena zbog bezobrazluka pojedinaca, poručio je Berberović.

Riječi ovog profesora su podržali mnogi, među kojima su i neki od nastavnog osoblja s fakulteta. Većina ih je lajkala objavu, a ima i onih koji su u komentarima naveli da podržavaju stav svog kolege.
(studomat.ba)