fbpx

Kako bi se pratili svjetski trendovi nabavki vakcine, Vijeće ministara BiH je izglasalo odluku, a zatim i raspisalo tender za produkciju promotivnog slikanja navodne vakcine, dok se ne dogovori način na koji će BiH nabavljati vakcine.

Trajanje imuniteta nakon vakcinacije: procjene | Vakcine

“Važan aspekt borbe protiv pandemije je i psihološki momenat. Nije samo bitno da naši građani u konačnici dobiju vakcine, što nam je i krajnji cilj, već da imaju motiv i izražen moral za pobjedom. Zato mi je izuzetno drago što je Vijeće ministara dalo ovaj prijedlog na razmatranje, i u konačnici odlučilo da otvori tender, kako bi se našao izvršilac radova koji bi kreirao promotivni materija”, ističe član kriznog štaba FBiH, Goran Čerkez.

Najbolji dizajner će dobiti finansijska sredstva u iznosu od 25.000 KM, a potrebno je kreirati sve potrebne veličine i formate za promotivnu kampanju.

“Na plakatima, flajerima, video reklamama i stikerima će biti nasmijani građani naše zemlje, kako s osmijehom na licu primaju vakcine i šalju poruku da se svi trebaju vakcinisati. Slogan kampanje će biti ‘I mi smo ljudi’, a na fotografijama ćemo zaista i dokazati da smo ljudi, koji kao i svi ostali, zaslužuju da dobiju vakcinu protiv koronavirusa. Nadamo se da će ova kampanja podići moral svih građana, koji će nakon što ugledaju plakat, dobiti samopouzdanje da čekaju vakcinu, pa makar i nekoliko godina”, dodao je Čerkez.

Pravo na prijavu tendera imaju sve privatne kompanije, koje posjeduju člansku stranačku knjižicu barem jedne od stranaka u vlasti u FBiH.

Tekst je satiričnog karaktera. Preuzeto sa šatro.info.