Kreativni studenti iz Mostara predstavili poslovne modele

Studenti koristeći najsavremenije metode i tehnike istraživanja tržišta grade marketinške kampanje za tvrtke.

Studenti druge godine Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru svoje znanje primjenjuju u praksi. Koristeći najsavremenije metode i tehnike istraživanja tržišta, kombinirajući alate i instrumente tradicionalnog i digitalnog marketinga oni grade marketinške kampanje za tvrtke.

Javnosti su predstavili vlastite (poduzetničke) poslovne modele kreirane prema metodologiji CANVAS, gdje su pokazali visoku dozu zrelosti i spremnosti za kreiranje novih biznisa na tržištu.
 – Kroz naše istraživanje spoznali smo važnost Canvas platna preko kojeg smo definirali naše vrijednosti s glavnim karakteristikama, što je i glavni cilj Canvas modela. U poslovnom svijetu kažu da je vrijeme novac. Canvas platno je jako praktičan poslovni model čijom prezentacijom se za jako kratko vrijeme prepoznaju sve vrijednosti, ciljevi i drugi jako bitni elementi kojima poduzeće raspolaže i čime se misli baviti u budućnosti, poručili su iz studentskog tima.
Kako navode uvidjeli su važnost timskog rada, ali i kako kreativna ideja ne zahtjeva velika ulaganja.
 – Kao najvažniju vještinu ističemo timski rad jer organiziran tim s pravom količinom suradnje i uloženog napora broji uspjehe. Ovim projektom smo dodatno ohrabreni za poduzetničke poduhvate i realizacije naših ideja, naglasili su.
Kako ističu kroz nastavne aktivnosti, zadatke, ali i projekte svakodnevno usavršavaju svoje sposobnosti te stječu nova znanja, prenosi Bljesak.info.
Članovi tima koji su sudjelovali u projektu su: Emira Salčin, Merisa Džafić, Ilhana Mujkić, Nejla Demirović, Senija Demirović, Bahrija Kljako, Zejna Zlomužica, Almedina Junuzović, Aida Beglerović, Benjamin Nazdrajić, Berina Topalović, Dalila Bašić, Nejra Miljević, Armina Sabljić te Amer Halilović, Haris Hajdarović, Adnan Potur i Kenan Pirija.