fbpx

Job Search – Chart with keywords and icons – Sketch

Kolektiv d.o.o. je jedna od vodećih agencija za oglašavanje i regrutaciju kadrova na teritoriju Balkana sa fokusom na pružanje usluga poput: oglašavanja radnih pozicija, online i offline regrutiranja kandidata, RPO usluge, payroll i staff leasing, branding poslodavaca, upravljanje projektima, business event management i HR konsalting.
Kolektiv je osnivač vodećeg web portala za zapošljavanje u BiH www.mojposao.ba. Početkom 2020. godine je kompletirana akvizicija od strane Alma Media grupacije iz Finske i Kolektiv je tako postao ravnopravni dio internacionalne Alma Career porodice koja uključuje portale za zapošljavanje iz preko 15 evropskih zemalja. Unutar Alma Career grupacije aktivno pružamo regrutacijske usluge na teritoriji Skandinavije, CEE, Balkana i Baltičkih zemalja. Kolektiv je i član The Network Group zajedno sa 135 vodećih portala za zapošljavanje u svijetu.
Naš administrativno-finansijski odjel je u potrazi za novim članom tima na poziciji:
Office Manager (m/ž)
Vaš primarni zadatak će biti organizacija svakodnevnih aktivnosti u kompaniji i vođenje brige o uredu.
Odgovornosti: 
  • Prima i preusmjerava telefonske pozive, dočekuje posjetitelje u uredu
  • Asistira top menadžmentu prilikom organizacije njihovog rasporeda
  • Organizuje i koordinira interne sastanke i aktivnosti
  • Vodi brigu o uredu i uredskim potrepštinama
  • Prijem i prosljeđivanje ulazne i izlazne korespondencije
  • Protokolisanje i arhiviranje dokumentacije
  • Vodi brigu o statusu svih ugovora, te obavještava odgovorne osobe o statusu ugovora
  • Vodi različite evdencije koje su zakonski propisane
  • Obavještava radnike o internim odlukama, pravilnicima i zakonskim promjenama
  • Koordinira interna zapošljavanja
  • Asistira u procesu integracije novih radnika
  • Osigurava da su svi interni procesi vezano za radnike u skladu sa internim pravilnicima, odnosno provodi procedure u koordinaciji sa odgovornim osobama
  • Vođenje i ažuriranje personalnih dosijea radnika
  • Redovno praćenje i primjena zakonskih propisa iz prirode posla i predlaganje korekcija i izmjena internih akata
  • Izdavanje faktura
  • Knjiženje ulaznih/izlaznih računa
  • Vodi blagajnički dnevnik i sastavlja blagajničke izvještaje
  • Vodi knjigu putnih naloga
  • Organizuje službena putovanja
  • Koordinira upotrebu službenih vozila, organizuje servisiranja i registracije službenih vozila
  • Vođenje različitih analitičkih evidencija
  • Ostali administrativni poslovi po potrebi
Kandidati trebaju ispunjavati sljedeće uslove: 
  • Minimalno tri godine radnog iskustva na sličnim pozicijama
  • SSS/VSS
  • Odlično poznavanje engleskog jezika
  • Odlično poznavanje rada na računaru (MS Office)
  • Sposobnost samostalnog i timskog rada
  • Odlične komunikacijske i organizacijske sposobnosti
  • Predanost i fleksibilnost u uslovima visokog radnog opterećenja
  • Integritet i odgovornost za pažljivo postupanje sa povjerljivim i osjetljivim informacijama
  • Energičnost i samoinicijativnost
  • Vozačka dozvola B kategorije
Ako se pronalaziš u ovom oglasu, prijavi se putem LINKA.
(hocu.ba)