fbpx

S ciljem informisanja javnosti o pravilnoj zaštiti od sunca, adekvatnom korištenju sredstava za zaštitu te značaju prevencije, pregleda i rane detekcije sumnjivih promjena na koži, već osmu godinu zaredom kompanija dm sprovodi kampanju besplatnih dermatoloških pregleda, edukacije i savjetovanja. Ove godine, pod motom “Za bezbrižno ljeto”, kampanja se realizira u četiri bh. grada: Banjoj Luci, Mostaru, Tuzli i Sarajevu.

Trenutno se kampanja sprovodi u Tuzli te su pozvani svi građani da dođu do Trga slobode gdje je dm ljetna kućica smještena do kraja sedmice, tačnije do 16.8. i obave besplatne preglede.

Želja nam je animirati što veći broj građana da iskoriste priliku za besplatne dermatološke preglede i utvrde zdravstveni status svoje kože kao i upoznati ih s mogućnostima bezbrižnog uživanja na suncu uz pravilnu zaštitu“, izjavila je Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga kompanije dm.

Kako bi se izbjegao period najjačeg sunca, preglede dermatoskopom i savjetovanja će se odvijati u dva termina: jutarnjem od 8:30 do 10:30 sati, te u popodnevnom, od 17:30 do 20:30 sati- prof.dr Nermina Hadžigrahić, specijalistkinja dermatovenerologije.

Redovni godišnji dermatološki pregledi morali bi biti obavezni za svaku osobu, s posebnim naglaskom na rizične skupine stanovništva kao što su osobe svijetle kože, kose i očiju, sa velikim brojem mladeža te one koji u porodičnoj anamnezi imaju tumore kože. Koža je organ lako dostupan pregledu, a pregled je veoma značajan i nezaobilazan dio prevencije tumora kože” izjavila je prof.dr Nermina Hadžigrahić.

Osim pregleda dermatoskopom i utvrđivanja općeg stanja kao i tipa kože građani će putem besplatnih edukativnih materijala imati priliku saznati korisne informacije o tome kako kožu pravilno zaštititi te testirati SUNDANCE proizvode za zaštitu od sunca kao i proizvode za njegu kože nakon sunčanja.

Izvor: www.bhstring.net