fbpx

On je modni bloger koji koristi Instagram kao platformu na kojoj uz primarni fokus na modne trendove se često osvrće na kritiku i društvenu angažiranost. Alija Džajić je student komunikologije i bloger koji spaja dvije ljubavi u brend koji prati 15.000 ljudi.

Kada ste započeli koristiti Instagram profil kao blog i odakle inspiracija?

Instagram profil kao blog koristim još od 2015. godine. Početak, kao i svaki, bio je izuzetno težak. Naročito jer sam tome pristupio bez ikakvog prethodnog poznavanja načina na koji ova društvena mreža funkcionira. Sve se desilo nekako usputno i dodatna edukacija o marketingu na društvenim mrežama kao i izučavanje algoritma. Svoj trenutni stil svrstavam u streetstyle koji je prošao mnoge faze, moram da priznam. Inspiraciju uglavnom crpim iz časopisa, portala. Uzor su mi svjetski blogeri koji sve to rade na veoma zavidnom nivou. S obzirom da volim da eksperimentišem, svemu dodam svoju notu smjelosti ili ludila da iznesem određene kombinacije koje plijene ogromnu pažnju.

Danas je to platforma koja je pod povećalom, što Vama kao blogeru predstavlja toliko velik prostor za izražavanje mišljenja?

Ovisno s kojeg aspekta se promatra instagram. Kao bloger mogu slobodno da izrazim mišljenje o određenim proizvodima, komadima odjeće dijeliti savjete mladim ljudima koje komade odjeće da kupe i slično. 40 % mojih objava je usmjereno tako, dok 60% mojih objava čine oštre kritike društvenih pojava. S obzirom da me mladi ljudi najviše prate, nosim tu neku vrstu odgovornsti kako i na koji način da plasiram poruku te da i njih podstaknem na razmišljanje iz neke druge perspektive. Instagram je oružje a riječi su municija.

Je li kreativnost u modi danas naglašena na društvenim mrežama ili je manjka?

Kreativnosti u modi zaista ne manjka. Kreativnosti u ličnom stilu izuzetno manjka. Većina se vodi ležernim kombinacijama koje nemaju toliki „wow efekat“. Trudim se da publici predstavim neke nesvakidašnje odjevne kombinacije na koje je većina navikla. Publika je to itekako prepoznala i cijeni moj rad, što potvrđuju moji dosadašnji uspjesi.

Koliko su društvene mreže snažan alat kada je u pitanju promocija?

Društvene mreže itekako znažan alat kada govorimo o promociji. Nude razne mogućnosti i za razliku od dosadašnjeg načina promoviranja nude vrlo specifične i precizne alate za što bolje targetiranje ciljnih skupina. Ovo je veoma korisno za svakog pojedinca ali i kompaniju ovisno u koju svrhu želite da koristite instagram.

Možeš li nam reći 5 marketing savjeta za stvaranje i održavanje Instagram bloga?

Prvo i osnovno, kada kreirate instagram nalog pažljivo odaberite korisničko ime, neko unikatno ali vama blisko i na osnovu čega se u startu možete diferencirati na blogerskoj sceni. Drugi savjet jeste da se ni pod razno ne koristite metodom F4F (pratim te – pratiš me) jer na taj način dobijete pratitelje ali ne i publiku. Većina njih nije zainteresirana za sadržaj koji plasirate. Moj treći savjet bi bio da se prebacite na biznis profil koji vam nudi mnogo alata za praćenje rasta profila, kao i aktivnost publike, impresije, doseg i slično. Četvrti savjet da se posvetite filozofiji hashtagova, to je itekako koristan način za targetiranje ciljne skupine zajedno sa označenim lokacijama na objavama. Kao peti marketing savjet bih istakao interakciju. Uvijek odgovorite na sve upite, poruke, komentare. Izigravanje bitnosti izaziva kontraefekat i izgubit ćete publiku.

Autorica: Kristina Gadže

Izvor:mionama.ba